zaterdag 3 november 2012

Before I die, I’ve done…

Zoals jullie misschien wel weten hou ik van Tags,deze tag zag ik al op enkele blogs voorbij komen en ik wou hem meteen doen,ookal ben ik niet getagt maar ja zo doe ik dat met alle tags.
Deze tag gaat dus over de dingen die je al hebt gedaan in het leven,hou je maar vast want dit word een lange blogpost!!

Kunnen jullie in de zomer nog herineren dat ik op kamp ging en tijdelijk niet kon bloggen???Wel dat weet je vast ook nog dat dat kamp in de bossen is en s'avonds was het daar koud dus staken we elke avond een kampvuur aan om ons op te warmen
Deze zomer ben ik voor de eerste keer in een vliegtuig geweest,ik was enorm blij dat ik in de heen en terug vlucht aan het raampje zat,zo zag ik niet alleen het suikerspinachtige landschap maar zag ik ook het stukje van Italië war we daarvoor altijd naar toe gingen
Ik beken,ik heb in mijn leven nog maar 1 vriendje gehad maar daar ben ik nu al meer dan een jaar gelukkig mee,ik hou enorm veel van hem,en ik zou me geen wereld zonder hem kunnen voorstellen,met hem wil ik de rest van mijn leven voort.
Met Nieuwjaar natuurlijk
Ik ben in mijn leven 15 keer naar Italië geweest,natuurlijk heb ik dat gedaan!!!Hoewel we natuurlijk vaak(bijna altijd) pizza aten ben ik toch meer voor pasta
Ik woon in het centrum van Antwerpen,ik heb al horen zeggen dat Antwerpen de Belgische New York is,dus ja...Big,beautiful city!!
 
 
Dit jaar ben ik naar Corfu geweest
Als klein meisje-en nu nog- hield ik enorm veel van dieren,ik bezocht met mijn ouders zeker maandelijks een dierentuin en in sommige dierentuinen waren dit soort aquariums ook te zien.
Ja,die van mijn vriend natuurlijk.toen ik op date ene kamp was had ik het koud,ookal zat ik bij het kampvuur en toen mocht ik even zijn trui lenen
Het maakt niet uit hoe oud ik ben,ik blijf een disneyfan,als klein meisje ben ik naar Disneyland Parijs geweest en ik heb van Mickey een knuffel gekregen,ook was ik bij de opening van de Disney Store en daar kreeg ik van hem ook een knuffel.
Dit jaar ben ik voor de eerste keer naar Londen geweest,en ik wil terug.Londen was echt een leuke stad,vooral de wijk Camden Town heeft mijn hart gestolen.
En dan gaan we terug naar het klein meisje dat ik ooit was,vroeger zat ik bij de Scouts,op mijn eerste zomerkamp heb ik daar een foodfight gehouden met kip,rijst en puree.
Ik denk dat ik iets van een 3 jaar heb paardgereden,ik vond het toen heel leuk maar ik ben ermee gestopt,ik vind paarden nog steeds erg mooi maar ik denk niet dat ik terug zou gaan beginnen.
2 zelfs,ik vind deze schoenen echt mooi en ja ik krijg vaak op straat commentaar van,hee ga eens naar het leger met die schoenen,maar die commentaar kan me niets schelen ik vind het mooi.
Even voor de duidelijkheid;ik ben niet getrouwd!Maar op de Flair shopping day kon je bruidsjurken passen,en ik heb mijn droomjurk gevonden.
Vind je 30 graden warm???In Corfu is het in de zomer makkelijk 40 graden,een watermeloen eten deed ik daar dagelijks.
Ook heb ik dit in Corfu gedaan,het was middernacht het was superwarm en ik nam dus een duik in het zwembad,met kleding en al.helaas heeft het personeel me uit het zwembad gehaald,daar stond ik dan in de lobby met natte kleding,toch niet zo een goed plan....
Sommige mensen gaan dit niet snappen,andere we.Maar ik was in Londen en ik kon niet naar huis gaan zonder op een dubbeldekker te zitten,maar ik moet toegeven het was grappig maar eigenlijk hadden we misschien toch wat teveel geld uitgegeven om even op een bus te zitten.
Ja,15 keer,Italië is een beetje mijn tweede thuis,ik ben niet half Italiaans ofzo maar ik heb er een heel goede vriendin,maar door persoonlijke omstandig heden gaan we er voorlopig niet meer naar toe kunnen gaan,gelukkig hebben we facebook om te communiceren.
 
Natuurlijk heb ik veel meer gedaan in mijn leven maar ik ga niet alles posten anders word het veel te lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen