woensdag 27 november 2013

Action (foto)shoplog


Normaal gezien kom ik met 2 volle zakken de action uit gelopen,dit maal kwam ik maar met een zielig halfvol zakje naar buiten.Ondanks dat heb ik toch besloten om een shoplogje te maken van mijn 'niet zo enorme' buit.






*oeps foto staat scheef* om te beginnen deze mini marshmallows, ik wou al heel lang graag kleintjes om in de chocomelk te doen maar ik vond deze nooit, of te waren te duur zoals in het Wijnegem .Maar deze waren maar voor een klein prijsje 'nu nog hopen dat ze lekker zijn'

BB-Cream kennen we allemaal.Deze is dus een enorm goedkope variant.Deze ga je waarschijnlijk nog voorbij zien komen in een review.

Ik heb ontembaar dik haar 'zelfs de kapper zegt het' maar met zo'n dikke volle bos haar is het toch ook afzien hoor,zo zit het altijd in de knoop en kan ik makkelijk een halfuur bezig zijn met de knopen uit mijn haar te krijgen, anti-klit spray gebruik ik al een tijd maar deze is van iets duurdere merken en dat voel ik wel in mijn portemonnee en daarom besluit ik over te gaan op een goedkope versie 


Een nageldroger 'omdat ik het geduld niet heb om mijn nagels gewoon te laten drogen'.Helaas zitten hier geen batterijen bij,deze moet je zelf kopen, dat vind ik toch wel een beetje flauw hoor!

Flossen is belangrijk, anders krijg je gaatjes tussen je tanden en volgens mij is dat iets heel pijnlijk, daarom moet je dus altijd flossen,mijn flosdraad was net op.

7UP met kersen smaak is bij deze uitgekozen tot de slechtste frisdrank ooit!Ik dacht 'oh 7UP is lekker en kersen ook dan moet dit toch ook lekker zijn?Fout!'Het was maar 55 cent dus het boeit me niet zo.


Hoe leuk is dit; een mok waarop je kan schrijven met krijt!Ik ga deze aan iemand geven deze kerst 'geen zorgen die persoon leest mijn blog toch niet!'

Dat was dus mijn shoplog,eigenlijk best zielig als je kijkt hoe goedkoop da action in 'foei Julie!'


Wat is jou beste action aankoop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen